Winkelmand

Nieuws

VAG 0GC/0DL/DQ381 P1735 P1736 P175E P175F

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 18 augustus 2023

Een complete revisie is niet altijd nodig. Veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt herkend en hersteld, dan kan de schade enorm meevallen! Herkent u zich in een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Merk: VAG, Volkswagen, Seat, Skoda, AudiType: Tiguan, Arden, Q3, TarracoTransmissie: 0DL, 0GC,
Lees meer

Foutcode P0867 30097 – Volkswagen GTE, Audi E-tron

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 15 juli 2020

Een complete revisie is niet altijd nodig, veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt hersteld kan de schade enorm mee vallen! Herkent u een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Merk: Volkswagen, Audi, VAG Type: Golf GTE, A3 E-tron, Passat GTE Transmissie: 0DD, DQ400 Mogelijke
Lees meer

DQ200 DSG7 Problemen? – Alles wat u moet weten over klachten, symptomen & oplossingen

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 11 december 2025

De Volkswagen DQ200 DSG7-versnellingsbak is een van de meest gebruikte versnellingsbakken / transmissies in o.a. Volkswagen, Audi, Skoda en SEAT. De versnellingsbak staat bekend om zijn snelle schakelingen en hoge efficiëntie, maar komt helaas ook vaak voor in combinatie met terugkerende problemen zoals slippende koppelingen, schokkend schakelen, mechatronic storingen en complete uitval van aandrijving. Bij ATR Transmissies hebben wij al 45 jaar ervaring in
Lees meer

Audi 0CX tussenbak 4×4

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 8 november 2025

Na eerdere berichten over tussenbakken revisie van BMW Xdrive & Mercedes 4×4, delen wij nu ook onderstaand bericht over de Audi 4×4 tussenbakken. Merk: Audi Type: A6, A7 Brandstof: hybrid / benzine Type tussenbak: 0CX 409 431 G Mogelijke klachtomschrijving (wat klanten ons vertellen) Het onderdeel dat een auto vierwiel aangedreven maakt, wordt de tussenbak genoemd. Dit
Lees meer

Volvo XC40 / Lynk & CO 01 – 7 DCTH

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 2 oktober 2025

Bij ATR Transmissies hebben wij de oplossing 🔍 voor de 7DCTH transmissie (Volvo XC40 & Lynk & Co) opgespoord met een basisdiagnose en verfijnde diepergaande diagnose richting de geluiden. Herkent u zich in een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op.  Merk: Volvo, Lynk & Co Type: XC40 hybrid PHEV, 01, Transmissie: 7DCTH van
Lees meer

Opel Easytronic 3.0 Semi-automaat, P172F en P0905 foutcodes reparatie. 

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 10 januari 2025

De Opel Easytronic 3.0 is een semiautomatische transmissie. Het schakelen wordt geregeld door een schakelrobot die op de versnellingsbak zit. Vaak zien wij dat bij de foutcodes P172F en P0905 deze robot in zijn geheel vervangen wordt. Dit is een dure reparatie en veelal onnodig. Met onze ruime ervaring bieden wij een gerichte reparatie aan
Lees meer

Mercedes Benz 9G Tronic – 725 automatische transmissie 

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 2 december 2024

Een complete revisie is niet altijd nodig. Veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt herkend en hersteld, dan kan de schade enorm meevallen! Herkent u zich in een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Zo is ook de 9-traps automaat van Mercedes goed
Lees meer

Renault DW5 transmissie – koppeling slipt, rijdt schokkerig bij wegrijden.

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 10 juni 2024

Ervaart u een slippende koppeling met wegrijden, door middel van het schokkerig optrekken en dat de auto moeizaam van zijn plek afkomt. Wij hebben een brede ervaring met het vervangen van koppelingen voor automatische versnellingsbakken. Herkent u zich in een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op.  Merk: Renault, Type: Scenic, Talisman, Espace,
Lees meer

VAG OMD E-Axle revisie – Volledige elektrische auto’s

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 2 mei 2024

EV revisie werkzaamheden komen vandaag de dag steeds vaker voor bij ATR Transmissies. Een relatief duur nieuw onderdeel is veelal niet altijd noodzakelijk. Veel klachten zijn gericht te repareren of te reviseren. Daarbij zijn reparaties en revisies ook nog eens 60% tot 80% duurzamer met betrekking tot de CO2 voetafdruk. Als de klacht in een
Lees meer

1 2 3 9

Onze website maakt gebruik van cookies zodat wij de website kunnen verbeteren.Wat zijn cookies?

Melding verbergen