Winkelmand

Nieuws

Ford C-max P0C2A

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 19 juni 2020

De transmissie hoeft niet altijd geheel defect te zijn. Een klein defect aan een systeem kan al voor irritatie zorgen. Een complete revisie is niet altijd nodig, veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt hersteld kan de schade enorm mee vallen! Herkent u een van de hieronder omschreven klachten, neem
Lees meer

Ford B-Max / Focus (Foutcode P0606 P0700 P0702 )

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 24 april 2020

Een complete revisie is niet altijd nodig, veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt hersteld kan de schade enorm mee vallen! Herkent u een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Merk: Ford Type: B-Max, Focus Transmissie: DPS6, 6DCT450 Mogelijke klachtomschrijving: Noodloop Automaat vast in een versnelling
Lees meer

Mercedes 9G tronic A 725 270 19 05 / A 725 270 33 04 / A 725 270 30 04 / A 725 270 10 03 / A 725 270 83 02

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 17 april 2020

Ook voor het nieuwste van het nieuwste bent u bij ons op de juiste plek. Wij als ATR Transmissies draaien onze hand niet om voor nieuwere modellen of nieuwere technieken die nog onbekend zijn binnen transmissie wereld. Zo hadden we laatst een Mercedes E350 uit 2014 in onze werkplaats. Bij de Mercedes Benz dealer kon alleen een
Lees meer

Volkswagen Jetta DSG7 0CG 300 045 F / P0841 002113

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 3 juli 2020

De Volkswagen Jetta Hybrid maakt gebruikt van een variant van de DSG7 transmissie. De mechatronica van deze transmissie is gemodificeerd om de koppeling van de elektromotor te bedienen. Dit is gedaan door middel van een extra plunger die de elektromotor kan koppelen en ontkoppelen van de aandrijflijn. Deze mechatronics van de DSG7 gaan inwendig stuk zoals
Lees meer

Subaru TR690 (Foutcode P0700 P2762 )

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 10 april 2020

Een complete revisie is niet altijd nodig, veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt hersteld kan de schade enorm mee vallen! Herkent u een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Merk: Subaru Type: Legacy, Outback, Exiga, Impreza Bouwjaar: 2010 – 2012 Transmissie: TR690, Lineartronic CVT Klachtomschrijving:
Lees meer

Differentieel revisie A 205 350 10 24 / A 205 350 50 07 / A 205 350 66 14

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 3 april 2020

Naast de automaten en handbakken die u gewend bent van ons kunnen wij u ook met andere transmissie gerelateerde klachten helpen. Uiteraard valt hier ook een achterdifferentieel onder. Een van die voorbeelden die wij in de praktijk tegenkomen is het achter differentieel van een C63 AMG uit 2016. Merk: Mercedes Type: C63 AMG (C205) Motorinhoud: 3982 cc,  8
Lees meer

Nieuwe revisie oplossing voor A 111 250 01 40 / A 111 250 20 40 / A 111 250 22 40 / A 100 250 14 40 / A 112 250 01 40

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 31 januari 2020

Laatste tijd zijn wij druk bezig geweest met het opstellen van een revisieplan voor Mercedes oldtimer koppelomvormers. Wij kunnen u met trots presenteren dat wij vanaf nu ook de aluminium koppelomvormers van Mercedes uit de jaren 1960 reviseren. Deze revisie oplossing is van toepassing op de volgende koppelomvormers: A 111 250 01 40 A 111 250 20 40
Lees meer

Saab 9-5 P0748

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 24 januari 2020

Een complete revisie is niet altijd nodig, veel klachten zijn gericht te repareren. Als de klacht in een vroeg stadium wordt hersteld kan de schade enorm mee vallen! Herkent u een van de hieronder omschreven klachten, neem dan gerust contact met ons op. Merk: Saab Type: 9-5 Transmissie: 55-50 / 55-45 Mogelijke klachtomschrijving: Noodloop Vast in een versnelling of
Lees meer

BMW 520D_N47 F11 noodloop automaat na vervangen motor

Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 4 oktober 2019

Het stellen van de juiste diagnose is zeer belangrijk. Veel transmissie klachten kunnen vastgesteld worden door middel van proefrijdent. Nadat de klacht ervaren is, wordt de theorie er bij gepakt om een koppeling te kunnen leggen tussen theorie en praktijk. Tegenwoordig proberen wij steeds meer klachten vast te leggen met grafieken en/of scope beelden. In
Lees meer

1 2 3 8

Onze website maakt gebruik van cookies zodat wij de website kunnen verbeteren.Wat zijn cookies?

Melding verbergen